2. nap - 04.08.

Service Design

Giszinger Bianka (E.ON)
IT & Digital Strategic Coordination, Service designer

Előadás

Április 08.

16:30 – 17:15
BME Q épület, QB104-es terem

Az előadás során vállalati esettanulmányokon keresztül megismerheted, hogyan támogatja a service designer a digitális fejlesztéseket egy projekt során és milyen szerepe van a különböző szakterületek, például UX/UI tervezők, fejlesztők és üzleti döntéshozók együttműködésében. Ha érdekel egy kreatív, emberközpontú és stratégiai gondolkodást igénylő szakma, most betekintést kaphatsz milyen karrierlehetőségek várhatnak rád ezen a területen.

Csapatuk egyfajta kapocsként szolgál az üzleti és IT szegmens között. Fő tevékenységi körük a digitális technológia és a szolgáltatás tervezésének határvonalán helyezkedik el, aminek célja a felhasználói élmény, a digitális megoldások fejlesztése, valamint az üzleti igények és a technológiai lehetőségek összehangolása.

Innováció és jövőkép a munkaerőpiacon – Hogyan építs sikeres karriert?

Balogi Attila (Zyntern)
alapító, CEO

Előadás

Április 08.

17:30 – 18:15
BME Q épület, QB104-es terem

A munkaerőpiac folyamatosan változik, és aki sikeres szeretne lenni benne, annak nemcsak alkalmazkodnia kell, hanem meg kell tanulnia innovatívan gondolkodni és cselekedni. Attila előadásában betekintést nyújt abba, hogyan lehet kreatív gondolkodással és újító szemlélettel kitűnni a munkaerőpiacon, milyen trendek határozzák meg a jövő álláskeresését, és mit tehetsz már most azért, hogy versenyképes és sikeres karrierutat építs.

Balogi Attila, a Zyntern.com Pályakezdő Állásportál alapítója és CEO-ja, több mint 8 éve dolgozik a fiatal tehetségek és a munkáltatók összekapcsolásán.

AI az innovatív marketingben: hogyan segít az üzlet bővítésében

Tóth András (Microsoft Magyarország)
integrált marketingenedzser

Előadás

Április 08.

18:30 – 19:15
BME Q épület, QB104-es terem

Tóth András bemutatja, hogyan alkalmazzák a generatív AI-t a marketing különböző területein a Microsoftnál néhány olyan kulcsfontosságú területen, mint például: webes AI asszisztencia, tartalomkészítés, munkafolyamatok, ügyfélismeretek, marketing aktivitások végrehajtása és értékesítési támogatás során. És miért? Hogy növeljék az ügyfelek elköteleződését, javítsák a marketing hatékonyságát és bővítsék a forgalmukat.

„Több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezem a B2B marketing és értékesítés területén, integrált marketingkampányokat vezetek a Microsoft Security üzletágának növekedése érdekében Közép- és Délkelet-Európában, a Közel-Keleten és Afrikában. Hiszek az adatalapú döntéshozatalban, a történetmesélésben, az ügyfél-életutakban és a kiváló végrehajtásban.

Integrált marketingmenedzserként a felhőalapú számítástechnika, a biztonság, a megfelelőség és az identitás terén szerzett szakértelmemet használom olyan integrált kampányok végig vitelére, amelyek hozzásegítik ügyfeleinket üzletmenetfolytonosságuk magasabb szintre emelésében. Küldetésem, hogy bizalmat építsek meglévő és potenciális ügyfeleinkkel, valamint hozzájáruljak a Microsoft és partnerei szilárd és kiszámítható jövőjéhez.”

A betétdíjas rendszer tavalyi bevezetése

Van Der Wildt Nikolett (Szentkirályi Magyarország)
Natural Mineral Water Europe (NMWE) kommunikációs bizottságának alelnöke

Előadás

Április 08.

19:30 – 20:15
BME Q épület, QB104-es terem

Az előadás jórészt környezetvédelmi és gazdasági fókuszú, de a gyakorlati példáknak köszönhetően élvezetes lehet bárki számára, aki érdeklődik aziránt, hogy mégis hogyan zajlott egy betétdíjas rendszer bevezetése és milyen hatásai vannak a fogyasztói szokásokra, a hulladékgazdálkodásra és a piaci szereplőkre.

Húszéves marketingtapasztalattal, közgazdász végzettséggel 2023 januárjában nyergeltem át a fenntarthatóság területére, ahol hirtelen mérnökök és biológusok között találtam magam, akikkel közösen igyekszünk tenni a zöldebb jövőért. Kollegáim hozzák a műszaki megoldásokat én pedig stratégiát alkotok, összefogom, szervezem a munkát, illetve biztosítom, hogy a szükséges anyagi és emberi erőforrások rendelkezésre álljanak.

A brüsszeli Natural Mineral Water Europe (NMWE) kommunikációs bizottságának alelnökeként igyekszem továbbá kommunikációs tapasztalataimmal gazdagítani az európai ásványvízszövetség munkáját, ahol igyekszünk az uniós döntéshozókkal és tagállamokkal hasznos párbeszédet folytatni.

Karrieremet a British American Tobacco management trainee programjában kezdtem, később a Dreher Sörgyárba igazoltam, itt közel 10 évet töltöttem, változatos márkákat menedzselve. Innen kerültem a Szentkirályi Magyarországhoz 2015-ben, ahol a marketingcsapat vezetésével bízott meg az új tulajdonos. A cég akvizíciók sorával bővítette portfólióját, immáron teljes alkoholmentes italkínálattal a 8. legnagyobb FMCG cég vagyunk Magyarországon. Legfrissebb büszkeségünk a Pepsi termékek gyártásának hazahozatala, ami évente 10 ezer tonna karbontól szabadítja meg a bolygót.”