
Service Design
Giszinger Bianka (E.ON)
IT & Digital Strategic Coordination, Service designer
Előadás
Április 08.
16:30 – 17:15
BME Q épület, QB104-es terem
Az előadás során vállalati esettanulmányokon keresztül megismerheted, hogyan támogatja a service designer a digitális fejlesztéseket egy projekt során és milyen szerepe van a különböző szakterületek, például UX/UI tervezők, fejlesztők és üzleti döntéshozók együttműködésében. Ha érdekel egy kreatív, emberközpontú és stratégiai gondolkodást igénylő szakma, most betekintést kaphatsz milyen karrierlehetőségek várhatnak rád ezen a területen.
Csapatuk egyfajta kapocsként szolgál az üzleti és IT szegmens között. Fő tevékenységi körük a digitális technológia és a szolgáltatás tervezésének határvonalán helyezkedik el, aminek célja a felhasználói élmény, a digitális megoldások fejlesztése, valamint az üzleti igények és a technológiai lehetőségek összehangolása.